Naprawa wysyłkowa

W ten sposób wykryjemy typ urządzenia oraz sprawdzimy czy sprzęt posiada już historię serwisową.
Numer seryjny znajdziesz m.in. w poniższych miejscach zaznaczonych na czerwono.

IMEI

Wpisz informacje o urządzeniu, akcesoriach które dołączasz do przesyłki oraz dokładnie opisz problem który zgłaszasz.
Nie dołączaj akcesoriów które nie mają wpływu na przebieg diagnozy oraz naprawy tj. myszy, klawiatury, słuchawki itp.

Dane kontaktowe

Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu. Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT.
W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny.

Wysyłka

Zdecyduj czy chcesz skorzystać z naszych metod wysyłki, czy wysłać sprzęt na własną rękę.

Skorzystanie z usługi w przypadku wykonania naprawy jest bezpłatne.
W poniższym formularzu możesz również wprowadzić adres na który odeślemy produkt po wykonaniu działań serwisowych.


Wysyłam sam

Zamów kuriera

Wysyłam przez paczkomaty
pl_PLPolish
pl_PLPolish